reklama

Act 2, Choco na jachte a v tej jachte ja

Denník som si začala písať už v príme. Vtedy som akosi pocítila, že prišli problémy a tak som to musela dať na papier.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Denník som si začala písať už v príme. Vtedy som akosi pocítila, že prišli problémy a tak som to musela dať na papier. Škola mi moc nešla a mala som akýsi problém uspokojiť sa s tým čo mám. Nepáčila som sa samej sebe a to bolo zrejme najväčším problémom. Neskôr začal zapárať spolužiak Elvi a to mi naozaj nechýbalo. Z času načas som zahanbene počúvala ako Babena spieva songy od Dana Hulku, ale dnes ju celkom chápem. Ženy sa v mužoch často zmýlia. Dúfam, že sa nenahnevá za tú moju hanbu. Mala som dva svetre. Na jednom sa písalo slovo CHOCO a na tom druhom sa vynímalo slovo JACHTING. Budi si neodpustil narážky a tak ma začal volať „Choco na jachte“. Brala som to ako kompliment, nič iné mi totiž neostávalo. Jeden čas sa mi páčil Monx a jeho hnedé menčestráky, ktoré zvykol nosiť ešte v rannom veku. Bol to veľmi dobrý kamarát. Dnes mi je ľúto, že som mu to všetko nestihla povedať. Bohužiaľ už tu s nami nie je, ale aj tak verím, že vedel ako sme ho všetci mali radi. Sú to už tri roky, ale niekedy sa pristihnem ako na to zabúdam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nastúpila som do školského speváckeho zboru. Neskôr sa dala zlákať aj Babenka a dotiahla to na sólo. Neskôr sa z nej stala úspešná speváčka. Niekedy si myslím, že to mám na svedomí ja, ale nepamätám si či som to bola len ja kto ju presvedčil. Chodievali sme na rôzne sústredenia, kde sme sa buchli najprv do Pavla Puleka a neskôr si naše srdcia ukradol Juraj Plejár. Ale žiadna lovestory sa nekonala a dobre, že sa nekonala. S našim zborom sme viackrát dostali do Chorvátska na Makarsku riviéru kde sme odpálili naše turné a skončili niekde pri Prešove. Kvíliť od rána do večera ma celkom bavilo. Profesorka Bobovičová vedela, že máme zlato v hrdlách a tak sme spievali všade kde nás rozostavila. Volali sme ju Bobka, správna ženská.

Dominika Fajerova

Dominika Fajerova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chi vivra, vedra. Cakaj a uvidis. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu